חג פורים וצוואות

לקראת החג הכי צבעוני בשנה, חג פורים האהוב עליי ביותר🥳, בו נהוג לחלק משלוחי מנות המכילים חטיפים וממתקיםלמשפחהלחברים ולשכנים –

בחרתי לחלוק איתכם מידע חשוב ולהעניק לכם במתנה 5 סיבות מדוע חשוב (מאוד!) לערוך צוואה.

מזמינה אתכם לצפות בסרטון קצרצר של 2 דק’ שערכתי עבורכם ושם תקבלו את כל הסיבות, שלא תגידו שלא ידעתם!

אז… שיהיה חג שמח ומבדח.

וזכרו – משנכנס אדר מרבין בשמחה😜

ובכל זאת, מי שמעדיף לקרוא מאשר לצפות בסרטון, אלו 5 הסיבות מדוע חשוב (מאוד!) לערוך צוואה:

1. בצוואה ניתן למנות נאמן לניהול נכסי העיזבון, למשל כאשר מדובר ביורש שהוא קטין.

2. הורה, כאפוטרופוס לילדו הקטין, רשאי לבקש בצוואתו למנות אפוטרופוס שיחליף אותו לאחר המוות. על האפוטרופוס המחליף להיות מעל גיל 18 ולהסכים למלא את התפקיד.

3. בצוואה ניתן להתנות תנאים ובאמצעותם לשלוט על גורל הנכסים לאחר המוות. חשוב: בכל מקרה שרוצים להתנות תנאים, צריך צוואה. כך למשל אם ברצונך לחייב את ילדיכם לערוך הסכם ממון עם בני זוגם ולהפקיד את כספי העיזבון לחשבון נפרד הנושא את שמם בלבד, אתם חייבים לערוך צוואה. בהורשה ע”פ דין אין תנאים!

4. בני זוג רשאים לערוך צוואות אישיות או צוואות הדדיות. בצוואות הדדיות ההסדרים נקבעים תוך הסתמכות. כלומר, אדם שעורך צוואה הדדית עם בן זוגו, יודע מה ציווה בן זוגו ומסתמך על כך.  היתרון הגדול של צוואות הדדיות, הוא שניתן באמצעותן לשלוט גם בגורל הנכסים של בן הזוג ולכן מסת הנכסים שעליהם ניתן לשלוט גדולה אף יותר.

5. לסיום, ברצוני לנפץ לכם מיתוס, לא צריך לערוך צוואה חדשה בכל פעם שתרכשו נכס חדש. אז אין צורך להתמהמה ולחשוב אני אערוך צוואה אחרי שאעבור בית או ארכוש נכס חדש. אין צורך, הצוואות שאני עורכת חלות אף על נכסים עתידיים שתרכשו.


שלכם ולמענכם,

קורל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin