יום האישה 2022

יום הבחירה שמח!
 
אתמול ציינו את יום האישה והתמוגגתי לראות ברשת כ”כ הרבה נשים חזקות סביבי, נשים כישרוניות ואמביציוזיות שיצאו לעצמאות במטרה ליצור משהו חדש משלהן, לתת אמירה לעולם או זווית אחרת לדברים שלפעמים נראים לנו מובנים מאליהם, כמו למשל שירות מצוין ויחס אישי.
 
לא להאמין איך בעבר לנשים לא היתה זכות בחירה והן לא יכלו להשמיע את קולן (ומזלי שלא נולדתי לדור הזה, כי מודה שקשה לי לשתוק, בייחוד כשרואה חוסר צדק מולי).
 
כמי שהיא בעלת משרד בוטיק בתחום דיני המשפחה, הגירושין והירושה, אציין שהקמתי את משרדי לאחר שצברתי ניסיון רב בפרקליטות ובמשרדי עורכי דין מובילים בתחום, במטרה להעניק זמינות ויחס אישי בכל עת ולכל לקוח ולספק מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.
 
מבחינתי כל לקוח הוא יחיד במינו וכל הליך הוא עולם ומלואו. אני פוגשת את לקוחותיי ברגעים משמעותיים, לעיתים במשבר הכי גדול שיחוו במהלך חייהם ואני חשה צורך להבהיר להם את המציאות המשפטית, להלחם למענם, למצוא פתרונות יצירתיים ולשמור על טובת ילדיהם. מדובר בדיני נפשות וחשוב לי ללוות את לקוחותיי גם בהיבט הרגשי ולסייע להם ליצור מציאות אופטימלית לטווח הרחוק.
 
אני חשה סיפוק רב מעבודתי ורואה בה שליחות ממש, כך למשל כאשר לקוח שב לקשר עם ילדיו לאחר שנתיים של נתק בעקבות ניכור הורי או כאשר לקוחה יוצאת לחיים חופשיים בגיל 70 לאחר שחוותה מסכת התעללות בחיי הנישואין.
 
 וכמו שאני תמיד אומרת, כשאוהבים את העבודה שלנו, כשבוחרים בה כל יום מחדש, כשמאמינים במשמעות התפקיד שלנו, כשרואים בו שליחות, הדברים נראים אחרת והתוצאות מדברות בעד עצמן. העבודה היא לא רק עבודה, אלא דרך חיים, חלק בלתי נפרד מחיינו, מעצם היותנו, ממי שאנחנו.
 ‏
מאחלת לנו שנמשיך לאהוב את מה שאנחנו עושים, גברים ונשים כאחד, כי לכולנו זכות בחירה וכדאי שנשתמש בה בתבונה ונעשה את מה שאנחנו אוהבים!
 
למידע נוסף על תחומי פעילות משרדי, אני מזמינה אתכם לעקוב בעמוד הפייסבוק: קורל נורמן שבירו – משרד עו”ד וגישור , שם תוכלו למצוא מידע שימושי בנושא דיני משפחה, הסכמי ממון, גירושין, ירושה, צוואות, ייפוי כוח מתמשך ועוד.
 
תמיד כאן בשבילכם,
קורל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin